close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אודות שיאננדה

מערכת שורשיז אדר, תשפא01/03/2021

הייחוד של שיאננדה הוא לא רק בכך שהמקום מציע מוצרים טבעיים, איכותיים, לכל אישה וגבר, בכל הגילאים, אלא בכך שקטלוג המוצרים מציג חוויה שלמה ומלאה

תגיות:
בישראל פועלים לא מעט בתי עסק ובעלי מקצוע, אשר מספקים תכשירי קוסמטיקה טבעית וטיפוח לנשים ולגברים בכל הגילאים. הם עושים זאת הן באמצעות חנויות פיזיות והן באמצעות אתרי אינטרנט מושקעים, בהם ניתן למצוא קטלוג עשיר ומגוון אשר כולל את התכשירים והאמצעים הנדרשים לטיפוח ושמירה על עור בריא.

אחד מאותם בתי עסק אשר מציע מוצרים מסוג זה, הן ללקוחות פרטיים, אנשי מקצוע ועסקים בסדרי גודל שונים, הוא שיאננדה. אתר אינטרנט ייחודי שמציע מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה טבעית, טיפוח, פילינג, אמבט, נרות, מפיצי ריח ועוד. כל המוצרים טבעיים, עשויים מחומרים איכותיים ומכילים
מרכיבים בריאים לגוף ולנפש.

כשאנחנו קוראים אודות שיאננדה, נדמה לנו שהגענו אל מקום קסום אשר מוכר לנו מספרים או סרטים על מקומות רחוקים, בין אם במעמקי המזרח הרחוק, ארצות הברית או אירופה. מקומות שלווים, שמתבססים אך ורק על חומרים טבעיים, ומציעים ללקוחות שלווה והנאה, חוויה קוסמית שונה וייחודית, אשר מרחיקה מאיתנו את העומס היומיומי והשפעותיו על הגוף, עור והנפש שלנו.

אך האמת היא שמדובר במקום קסום שפעיל במרכז הארץ, עובד מדי יום ומציע משלוחים אל יעדים שונים על פי הזמנה. המהות של שיאננדה הוא להציע לנו חיבור אל עצמנו ואל היקום מסביב, דרך אותם מוצרים טבעיים, דרך אותם תכשירים ומרכיבים שיכולים לעשות לנו טוב. בעזרת קטלוג המוצרים של החברה, אנחנו יכולים לא רק להתחבר אל עצמנו אלא גם לחדש את פני העור שלנו, לשפר אותנו וליהנות ממראה הרבה יותר צעיר ונעים.

הייחוד של שיאננדה הוא לא רק בכך שהמקום מציע מוצרים טבעיים, איכותיים, לכל אישה וגבר, בכל הגילאים, אלא בכך שקטלוג המוצרים מציג חוויה שלמה, מלאה, הן של תכשירי קוסמטיקה, והן של פריטים אחרים שיכולים להפוך את חווית הטיפול להרבה יותר מיוחדת ונעימה ובכלל, לייצר אווירה נעימה במקום. בין אם זה באמצעות נרות ובין אם זה באמצעות הפצת ריחות ייחודים בבית.

מה צריך לדעת על המוצרים של שיאננדה
הדבר הראשון והחשוב מכל הוא, כל מוצר שהחברה מייצרת, עבר תהליך מחקר ופיתוח, תהליך של מחשבה, הן בפרטים קטנים והן בפרטים גדולים, הן בעיצוב, בריחות, ובכל מרכיב שהוא מכיל על מנת שימצא חן בעיניי הלקוחות וישרת אותם בצורה מושלמת.
הדבר השני שחשוב לדעת הוא, שהמוצרים מיוצרים בישראל, גם אם הם כוללים מרכיבים ממדינות ומקומות אחרים, למשל מאפריקה. חשוב לומר, חלק גדול מהמרכיבים מגיעים מישראל, בין אם מדובר במלחים ומינראליים מים המלח, שמן זית או מרכיבים אחרים.
הדבר השלישי והמובן מאליו הוא, כל המוצרים הם טבעיים לגמרי. כולם כוללים מרכיבים בריאים ואיכותיים, מרכיבים שהגוף שלנו זקוק להם והם יכולים לעשות לו טוב. בין אם מדובר בצמחי מרפא ובין אם מדובר במרכיבים טבעיים אחרים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה